Top latest Five webmehr.com Urban news

Wiki Article

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام با تاکيد بر اهميت شرکت گسترده مردم در روز جهاني قدس و حمايت از ملت مظلوم فلسطين گفت: بسياري از کينه ورزي ها، تحريم ها و مشکلاتي که بر جمهوري اسلامي ايران تحميل شده است به دليل ايستادگي بر سر آرمان انقلاب از جمله حمايت از ملت فلسطين در برابر تجاوزگري رژيم صهيونيستي است.

اگر کشور تا دیروز به عشایر عرب و بختیاری خوزستان به عنوان مردم تفنگ بدست یاد می کرد از این پس خواهند گفت که در بین مردم خوزستان، افرادی سیاست مدار و توانا به اداره کشور وجود دارد.

شرکت مدنی یا… تاسیس شرکت راهنمای مراجعه حضوری به اداره ثبت شرکت‌ها

از زمان تاسیس نهاد دانشگاه در ایران طی بیش از هفت دهه گذشته این اولین بار نیست که مستبدان و کودتاگران علیه مبارزات حق طلبانه برآمده از این نهاد صف‌آرایی میکنند و البته آخرین آن نیز هم نخواهد بود اما چه بسیار مستبدانی که آمده و رفته‌اند اما مدال شرف و عزت همواره بر سینه دانشجویان آزادی خواه ‌ و دموکراسیخواه جای داشته است....

وان اسکریپت

این روزها شاهدیم كه صداوسیما و برخی رسانه‌های جریان حاكم اقدام به انتشار مطالبی می‌نمایند كه تا قبل از اثبات صحت و سقم آنان، در حكم اكاذیب بوده و منتشر كننده آن، دست‌كم، ناشر اكاذیب و معاون در افترا، به جهت انتشار غیرقانونی آن‌ها خواهد بود.

آینده: پس از سخنرانی آقای احمدی‌نژاد را در روز قدس یك واكنش خیلی عصبی در دنیا بخصوص كشورهای غربی علیه ما ایجاد شد كه اثرخود را بر سفر ایشان به نیویورك می گذارد. فكر می‌كنید جمهوری اسلامی ایران در چه سطحی باید با دنیا برخورد كند؟ آیا در فضایی هستیم كه باز هم نهادهای فعلی دنیا را بتوانیم زیر سؤال ببریم و به چالش بكشیم یا وارد موضوعات جنجالی و و به تعبیر شماماجراجویی بشویم.

قالب تهران فیلم یکی از زیباترین قالب های موجود برای سایت های فیلم و سریال , موزیک است و حال به رایگان در اختیار شما عزیزان میباشد.

جدال دولت با شهرداری تهران عمری به اندازه تکیه محمد باقر قالیباف بر صندلی شهرداری دارد و نمود عینی آنرا می توان در اشکال تراشی های بی دلیل دولت در امور متروی تهران دید که مشکلات آنرا مردم تحمل می کنند.

از کوچک ترین کسب و کارها تا بزرگترین آن ها، میتواند دارای سایت مخصوص به خود باشد. انجام طراحی سایت باید با توجه به نسبت و سیاست آن مجموعه انجام گردد.

هر شرکتی پس از ثبت باید اقدام به طراحی خاصی برای مهر خود نماید. این مهر در واقع در پایان اسناد و قراردادهای شرکت، باید درج گردد.

 موکلین بتوانند از طریق آن به طور کامل با شما آشنا شوند.

محتوای یک سایت غیر از متن میتواند شامل تصاویر و فیلم ها نیز باشند که میتواند به آن اضافه شود.

وی تصریح کرد: اگر سیاست فاقد اخلاق و ارزش باشد نمی توان به مردم خدمت کرد.

Report this wiki page